A love game, a love game..



Jackie Boyz- All over again

It's like I'm falling in love all over again.
For the first time and I know that it feels right.
I think I'm falling in love all over again.
Love at first sight, do you know how I feel to the left, left, left.
On the right, right, right.
In the back, back, back
On the side, side, side.
To the left, left, left.
On the right, right, right.
In the back, back, back
On the side, side, side.
Tonight.


Love Game- Lady GaGa
I wanna kiss you
But if I do then I might miss you, babe
It's complicated and stupid
Got my ass squeezed by sexy cupid
Guess he wants to play, wants to play
A love game, a love game

Hold me and love me
Just want touch you for a minute
Maybe three seconds is enough
For my heart to quit it

Let's have some fun, this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Don't think too much just bust that kick
I wanna take a ride on your disco stick

Let's play a love game
Play a love game
Do you want love?
Or you want fame?
Are you in the game?
Doin' the love game





Jeeppp, det blir ett till inlägg idag.

Jag har tänkt en del på det där, mitt bloggande kommer liksom i perioder.
Antingen så bloggar jag ingenting alls,
eller så bloggar jag hela tiden. Varför blir det så tro?

Just nu så sitter jag på dansen iaf, all aloooone! vilket är ganska tråkigt måste jag erkänna.
Ann är på barnavårdscentralen
med Ester och jag sitter här vid datorn och gör ingen nytta alls!
Men jag har faktiskt plastat in massa kort, så lite nytta har ja gjort iaf! =D

Guess What?! telefonen här på dansen har inte ringt en enda gång sen ann gick,
och det är en halvtimme sen (!)
(peppar,peppar, ta i trä!)
Väldigt skönt!
Det är någonting jag har lärt mig av min tid här på danceworld,
det finns faktiskt telefoner som ringer minst en gång i minuten!

Har ju faktiskt gjort mer nytta kom jag ju på! Har skrivit ut kartor över Solna så jag, alicia och emil inte går vilse imorn!
HAHA
Det är nog tur att Emil är med och håller koll på oss småtjejer,
för vi kommer ju ihåg hur det gick i sthlm då jag och alicia skulle
försöka hitta till The voice...
 två timmar tog det att ta sig från tunnelbanan vid odenplan till the voice (när vi väl hittade så tog det
kanske 3 min att gå ;P

Idag så ska jag packa maaaassa saker tills imorn.
Sen så ska jag dammsuga hela huset! (japp, jag är väldigt duktig av mig)
nog för att jag brukar glömma bort att dammsuga lite då och då men..
jaja, det ska vi inte prata om så mycket! ;D
När all packning är klar så är det teorin till körkortet som står på listan.
JAG VILL HA MITT KÖRKORT NU!


Ska vara ännu duktigare när Ann kommer tillbaka för då ska jag göra en order till Londoooon, med massa dansskor!
mina nya hiphop skor bland annat ;P weheii!


Nej, nu blir det lite teori kanske? ska bara snyta mig först :)



Kommentarer
Postat av: morsan

Är det snorpapper eller blöja eller binda på bilden? PS. Du är så duktig att hjälpa till trots att du glömmer ibland=)

KRAM

2009-01-28 @ 14:49:05
URL: http://ninalindberg.blogg.se/
Postat av: alicia

ofta jag skulle gå vilse :S

2009-01-28 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0