uttråkadtjej_90???

Vill ni veta en sak? Joo, att idag har nästan alla försäkringsbolag stängt.
Vill ni veta vad som händer då? Joo, Hanna har inte särskilt mkt att göra på sitt jobb...

Vill ni veta en tredje sak? Joo, Hanna bli ganska less när hon har suttit och skrivit världens längsta mejl då det försvinner inna man har hunnit skicka det...

Förövrigt så är det väldigt kallt ute. Jag fick känna på det imorse vill ja lova!
Fick stå utan mössa i typ en kvart! (kändes det som iaf) okeeej, egentligen så satt jag och väntade i en "varm" bil för jag gruvade mig för att gå ut så det slutade att jag fick springa från bilen till busshållplatsen. Men de få sekunder jag var tvungen att stå där ute i kylan kändes som en kvart, nej ännu värre.. som en halvtimme!
Det kändes som om busschauffören saktade in extra tidigt och tog extra lång tid på sig att öppna dörren.. bara för att jävlas! fast det kanske bara var jag som frös också ;)
ett tips till er som hade tänkt sätta er fot utanför eran dörr idag, ANVÄND MÖSSA!

Ikväll blir det till att plugga. Jag har ju varit så smart att jag har sparat nästan allt jullovsplugg till sista veckan, BRA GJORT HANNA!
så jag ska typ läsa Hamlet all night long, can't wait! :')
ska skriva en rapport om urinvägsinfektioner också. Jag måste erkänna att jag längtar enormt mycket, urinvägsinfektioner är typ min passion i livet!

Det är dagar som dessa som man halvt ångrar att man lämnade sängen imorse. Min mjuka, varma, underbara säng!
Men som mina hypersmarta kollegor på dansen brukar säga, T.O.T.M! (think-of-the-money)
fyra enkla bokstäver som kan få vem som helst upp ur sängen en kall vinterdag för att trotsa de 20 minusgrader och blåsten utanför huset (nästan)
okeej, jag låter väldigt dramatisk just nu, men man måste ju ha lite drama i sitt liv också, right? ;)
jag är en dramaqueen, that's for sure! HÖHÖ

Har åkt på en förkylning också, igen! Snälla kan någon inte ge mig en superkur som tar bort en förkylning på typ 3 dar?! För jag ska till Rättvik i helgen och träna med jaa.. väldigt duktiga discodansare.. jag kommer skämma ut mej ändå som det är och jag vill inte göra det värre med massa snor som dinglar från näsan då jag kör min supergrymma discosnurrar!^^
det är väldigt jobbigt när snoret bara rinner som om det kom vit mens från min näsa! borde kanske stoppa upp tamponger i näsborrarna??
snart så kommer väl den perioden då man snarkar så högt att man inte bara väcker resten utav huset utan då man börjar väcka sig själv också.. då äre illa vill ja lova!


Idag så kommer min oranga pumpa Alicia hem från USA också. Jag kommer att döda henne om hon har flätat håret! Eller jaa, iaf ge henne en väldigt sur och avundsjuk blick och typ lipa lr nått! JAG VILL OCKSÅÅÅ! Om det är nånting som jag verkligen saknar sen i somras så är det mina flätor. Det var så skönt att bara kliva upp på morgonen utan att behöva göra något åt håret, fläterna skötte allt liksom! =D jag vill verkligen göra nya men jag har inte råd! :( buhu!
Måste ju spara pengar till É stockholmo och street star. :)
Ska bli spännande å se vad hon har shoppat för nå nya parkläder åt oss också... ;)


åååå, nu sitter Anna och stefan och pratar om pizza till lunch! gud va jag blev sugen på en pizza till middag! Eller ännu bättre.. BLÅ KIOSKEN!! ;O nr 37, stekt ris med kyckling och grönsaker.. utan lök men med rostat lök..pure love! <3
kanske, kankse.. kanske... att mamma å pappa kanske vill bjuda mej på blå kiosken ikväll eftersom dom ska iväg och mysa på teater.. hmmm ??? men det är väl bara ett önsketänkande :(


veckan som gått då? Den har faktiskt varit riktigt bra måste jag säga!
Nyår blev perfekt! världens gooaste middag hemma hos emelie och jaa, det blir alltid lyckat när man är med dom bästa! =D <3
Torsdag blev det home med the family minus syrran och på fredagen blev det utgång.
I lördags blev det en myskväll i nacksta-hooden ;P
Jag och emelie gick upp till hennes granne och sjöng lite singstar! eller lite... MYCKET! ;D
Jag är iaf bääst på singstar.. nästan^^ HÖHÖ
Blev massa dans där också, battlade lite ;P det var jag och Emelie vs. Sarmed, Hossi och Basaric. det slutade ju..HAHA! behöver jag säga mer?
Efter en massa dans och singstar så gick jag och emelie hem igen och åt våran supergoda chokladpudding och drack cola <3 Kunde inte avsluta kvällen bättre måste jag säga!

Söndag- vila
Idag- jobba och pluugggaaaa
Imorn- plugga, ev sfgf möte, träna, träffa alicia å träna lite maybe??? :O
Onsdag- Welcom school... =/

Torsdag- skola och träning

Fredag- RÄTTVIK!!! =D


aja, nu ska jag käka lunch så nu tänker jag avsluta mitt mils lång inlägg med en otroligt vacker mening!


Hej kossan Mu! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

"det slutade.. ja behöver jag säga mer" HAHAHAHAHHAHA näe det räcker där:P <3

2009-01-05 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0