I'm cleaning out my closet...

Garderoben är urstädad (typ).. syrran fick sex kassar med kläder. Resten hamnar väl på tradera eller nått.. HÅLL UTKIK! :)
Vissa kläder är faktiskt rätt så snygga, men med tanke på hur proppfull min garderob var och de kläder som inte hade blivit använda de senaste året fick åka iväg.. det kändes tufft! :(

Det var tänkt att jag och Alle skulle gå på bio idag, men så blev det inte.. istället så ska jag nog gå igenom resten utav rummet så jag kan sticka till fyndlagret imorgon eller nått :) And make some moneeeey!

Idag kommer st och ska göra en intervju med mej och Alicia, najsbajs! Sen så blir det träning efteråt..

men nu är jag hungrig så nu ska lilla Hanna stoppa i sig ett äpple :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0