That's right, i'm cool, like some icecream!

Guess what?! 10-kronorslådan på Hemköp har gjort en come-back! =D så jag har fyyyndat ;) hehe
Ska köpa lite mat till Stockholm från 5-kronors lådan också! Alicia har redan handlat en deeel :)

Vi är på förstasidan på Sundsvalls tidning idag också, kändisaura u know! right Alicia?? ;)


Blir inget födelsedagsparty för Alicia i helgen som det var tänkt heller, alla är ju borta(!) men vi drar ut på äventyr ändå ofc!
Sen så blird et en FEEEET fest den 1:a! haha
Det blir ev. utlandsbesök! haha ;) Can't wait! =D
Det blir ju antagligen sista gången man träffar alla samlade så det blir ju lite som en avskedsfest för mej och Alicia på samma gång =/

Idag blir det jobb all day long.. hatar att jobba när det är fint väder.. jag känner liksom hur jag blir blekare och blekare för varje sekund som går! Efter jobbet blir det Kaffe/kak kalas för Nellie :)


Kommentarer
Postat av: alicia

födelsefesten kommer bli GRYM ;) ooh shit det gick snabbt för 10kroners lådan att komma tillbaka :O yää!!!

2009-07-16 @ 12:30:12
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: Lina

Läste om er på Sundsvalls tidnings hemsida (var morfar som tipsade mig). Riktigt kul för er :) Hoppas allt går bra nere i Stockholm med dansen också, så kanske vi ses där nere :)

2009-07-17 @ 17:50:17
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0