Let's runaway..

Idag.. är en stor dag! Idag ska jag på bilbesiktningen, HELT SJÄLV! All by myseeelf, don't wanna be, all by myseeeelf... aaaaanymore.... det känns tufft, att sitta där utanför, helt själv, under hela besiktingen..
MEEEN, det ska nog gå bra ;)

Shoppade lite igår (igen) I LOVE SALE! <3 Shoppade faktiskt en del till Alicias present också, det kommer bli den bästa presenten någonsin! =D tkr jag iaf...

Träffade lite trevligt folk på stan, träffade först Charlien på lunchen, alltid lika trevligt att stöta på den pinglan!
Sedan träffade jag Macke och hans polare efter jobbet så vi satt på charm någon timme och snackade om en massa trevliga saker :)
Sist men inte minst så träffade jag på Mattias, han var väldigt stolt över mig sa han, och han tyckte att jag inte var så liten längre, FAKTISKT!
I'm a big big girl, in a big big world... :)

Danscenter ska ha en extraaudition den 2:a augusti.. jag vill söka! Det lilla problemet är att det kostar typ 40000 att gå där plus att skolan är inte studiemedelsberättigad så jag får inte ta studielån.. BAJS!
Men ska nog dansa där på kvällarna iaf, får se.. dom kommer inte ha någon avancerad street =S så det känns väl lite halvtaskigt..

aja, får se hur jag gör.. har fyllt i ansökningsblanketten iaf^^


Dagens stora fråga; Vad ska jag käka till middag?

Kommentarer
Postat av: Alle

haha oh no vad har du nu hittat på för present :O vadå ska dom inte ha nån avancerad street på kvällarna ?;O

2009-07-14 @ 12:32:11
URL: http://aliciaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0