Superman!

Nu är rummet nästan helt urstädat.. nu ska allt bara packas ner... oh my god!
Känns skumt att slänga alla saker som man har burit med sig hela livet =/

Meeen, på eftermiddagsfikat idag så tänkte jag och Paulina måla, i en målarbok! :) hehe, nää men jag ska måla en teckning till Alicia som hon ska få hänga upp på kylskåpet i Stockholm :)
She's gonne be sooo happy! ;D

Idag hade jag tänkt försöka koreografera någon dans också, kanske någonting till paren??
Känns som om jag vill veta hur många timmar jag får på Tonys snart också.. kan bli lite panikförberedelse annars^^

Skickade iväg mitt cv till S&P i Stockholm dag också, Helena (min chef) gillade mitt cv och hon trodde att det skulle lösa sig med jobb åt mig där så det känns skönt! :)

Imorn ska jag och Alicia göra massa viktiga saker. Vi ska först gå på banken och öppna ett sponsorkonto. Vi har fått 12.500 i sponsring till vm nu =D Från fiab och ett annat företag! WOHO! =D
Sen så ska vi träna, HÅRT! och efter det blir det lite popcorn och HARRY POTTER på bio! ;D


Vi hörs mina vänner! love to ya all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0