Workshop!

Sista dagen på jobbet.. igen!
hehe, aa jag slutade ju en gång för två år sedan också men sen så kom jag tillbaka! Men denna gång så blir det nog på riktigt =/

Min kladdkaka kommer iaf att förgylla detta kontor idag, min lilla secial! AS GOD! (hoppas jag) har inte provsmakat den än.. hähä!

Ikväll kommer Mario och Dawid också, pepppepppepppepp! Imorn ska vi dansa, all day long! Och på kvällen blir det en FEEEEEET FEST :) eller hur Alicia? ;) höhö


Om någon är sugen på att vara med på Mario och Dawids workshop imorgon så är det bara att droppa in, ingen föranmälan behövs! Vi kommer att börja klockan 12 och hålla på i 4 timmar!

Kostnad; 100/person för alla 4 timmar, 50 kr för 2 timmar antingen med Dawid eller med Mario :)
Ålder; 15+
Nivå; Fortsättning/avancerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0