Ciao!

  • Boka tågbiljett
  • Jobba
  • Dansa för barn i köns-berg
  • Fläta håret
  • Köpa dansskor
  • Försäkringskort
  • Växla pengar
  • HITTA TÄVLINGSKLÄDER(!)
  • Packa
  • Färga håret
  • Dricka vatten!
  • Vara nervös..
  • Drömma mardrömmar...
  • TRÄNA, TRÄNA, TRÄNA, TRÄNA TRÄNA, TRÄNA.......

Ungefär sådär kommer min vecka att se ut :)

Nu är det inte långt kvar, endast fyra dagar.. sen så bär det av! Jag har börjat fräsha upp mitt italiano uttal eftersom Slovenier pratar mycket italienska, speciellt där vi ska bo! Hotellet verkar glassigt.. det finns pool! ;D WOHO! Hotellet har även en terass där dom spelar dansmusik på kvällen, träna där då eller?! ;O Efter att ha läst hotellbeskrivningen så har jag och Alicia bestämt oss för att flytta till hotellt! :) Jag har redan börjat packa.. peppadtjej_90 eller??

Vi har dessutom minst 3 dagar ledigt! =O Dom dagarna hade vi tänkt spendera vid våran utomhuspool ;) Eller kanske på stan, man måste ju få spana in deras shoppingutbud också ;P
Maten verkar vara billig, en sallad för 20 kr! me like ;D

Helgen var relativt lugn. Var förbi Macke på midsommar.. inga kommentarer är allt jag har att säga^^
På lördag kom Ludde förbi en sväng, och Söndagen bestod utav träning! :)

Idag så ska vi också försöka träna, måste ringa Ann senare idag och se om hon har lust att öppna :) Egentligen så skulle vi behöva träna 24/7 nu innan tävlingen... Vi ska också gå förbi på afrohörnan och kika på hur mkt dom vill ha för att fläta vårat hår, VI HAR PANIK!!! vi måste fläta.. :(


aja, Hej solen! Jag vill bada, men jag kan inte.. För nu ska jag jobba! HEJDÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0