I'm walking on sunshine

Imorgon börjas det! studenten.. det ska regna dock.. mindre kul! Imorgon ska jag till Rebecca på studentskiva, därefter blir det till att träna på dansen och pynta lastbilen med klassen :)

Just nu så känner jag mig inte alls pepp för studenten, men det kommer väl.. i hope!
Jag är ganska trött nu, så det är väl därför.
Just nu så känner jag mig bara stressad över allt. Allt som ska fixas! Skulle behöva hjälpa mami med maten, men jag har ju aldrig varit någon mästerkock direkt^^ Måste vara emd och träna dansen imorgon, men det är bara ett litet problem.. jag bor i Hällsjö och det går inga bussar^^
Jag känner mig stressad över småsaker, typ hur jag ska ha håret, fixa naglarna, VART jag ska fixa mig (har inte tid att åka hem emellan guldtrofen och trappan) men allt sådant löser sig nog, it always does!


menmen, nu ska jag ta min lilla skönhetssömn!

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0