Sommarloooov

yes, nu är det mina andra dag på sommarlovet! ;D och hittils så har jag faktiskt hålligt mig ledig! ;O Det har varit hyffsat skönt att bara dansa dessa två dagar, men imorn blir det nog en sväng förbi jobbet ändå! :)

Nu på förmiddagen så har jag planerat lite inför Em resan, har hittat superbilliga tågbiljetter till Gävle där bussen går ifrån (yes, vi kommer att sitta 24 timmar i en buss) tågbiljetterna kostar 50 spänn st (!) wohoo! Vi måste bara hitta ett vandrarhem i Gävle också.

Idag så är det bara träning som står på schemat, jag och Alicia ska träna våran par, sedan så är det house och streetlatin.. sista veckan med alla kurser nu :'(  känns lite sorgligt..

Bjuder på ännu ett trevligt youtubeklipp! 90-talet <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0