The cool kids

aaayoo, I'm tired of using technologeeeeoooooo.. nananaaaaa (älskar låten)

Idag blir det träning så det räcker och blir över.. först tänkte jag träna lite freestyle, sedan träning med klassen, efter det träning med alicia, discoträning och sist men inte minst träning med Kennedy! Ken, du behöver väl inte köra slut på mig helt? ... :P

Okej, jag börjar bli lite nervös inför Em resan, hon som skulle boka vårat hotell har inte fått något svar från hotellet om det finns plats för mej och Alicia än, och de hotellen som är rekomenderade av arrangörerna är slutsålda(!) Det slutar väl med att vi får bo tyo 14 mil mitt ute i skogen eller nått i den stilen^^


aja, nu ska jag gå och köpa ett lasersvärd till studenten!  WATCH OUT! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0