Just another thursday...

okej, igår skrev jag världens längsta inlägg... men det vägrade bli sparat, så nu så skriver jag om allt.. igen!

Förra veckan var det studenten, torsdagen var helt klart den bästa dagen i mitt liv! Jag grät hela dagen, från 6 på morgonen till sena kvällen, I MADE IT! 12 år i skolan är avklarat! finally!

I måndags så drog jag, Ann och Ester ner till våran kära huvudstad Stockholm. Jag skulle ta min danslärarexamen som C-medlem, för er som inte riktigt vet vad det är för något så betyder det att man utbildar sig till danslärare inom en viss genre fast man får fortsätta tävla :) Jag fick ett Vg i betyg, riktigt nöjd är man! Stina som bedömde mig tyckte att jag var en jätteduktig streetdansare och att mina kombinatiner var väldigt bra. Hon tyckte också att jag var pedagogisk och förklarade på ett bra och roligt sätt som eleverna tyckte om :) Det jag skulle öva på var att prata HÖGRE.. lilla hanna har inte sån stark röst ;P Jag skulle också vara nogrannare på att räkna, iaf med nybörjarklasser och barn :)
Ganska bra omdöme tycker jag iaf! =D

På tisdagen så blev det 4½ timme discoträning för en tränare från Tjeckien. Jag har fortfarande träningsvärk!
AS BRA koreografier! Hon var nogrann med allt and i LOVE HER! bästa discotränaren jag har haft nångonsin tror ja!
Hon ska undervisa på lägret i rättvik också, najsbajs!
Träffade på Tony, Johan och massa andra trevliga let's dance folk också :) Snackade en del med Tony och Johan om jobbet där till hösten, det lät på dom som jag skulle kunna få ganska många timmar, as bra! :)

Igår så bjussade jobbet på hotellfrukost på knaust. Bara en vanlig dag på jobbet, eller?

Idag så är det jobb all day long, nästan! Jag och Alicia ska upp till Skönsberg och visa lite street för några barn också :)
Sen blir det träning! Det är ÅTTA dagar kvar till vi åker på Em.. jag vill kräkas :( Jag tror inte att jag har fattat att jag ska åka förns nu =/ Det känns faktiskt lite jobbigt för just nu så har jag absolut inga förhoppningar på nånting, jag hoppas mest på att jag kommer ut på golvet i rätt hit typ. Men jag vet också att min lilla tävlingsmänniska (som inte är så liten) kommer att komma fram när det väl gäller och jag kommer att bli väldigt besviken på mig själv om jag inte presterar mitt bästa.
Paren känns sjukt oförberedd eftersom vi inte har haft tid att träna på två veckor nu. 6 juni var sist vi dansade igenom vårat program, och då var det långt ifrån bra. ajaj..
Vi måste träna, men när? läger idag, midsommar imorn, söndag? mm, kul.. börja träna hårt när det är mindre än en vecka kvar tills vi åker^^
Men, nog med negativa tankar nu! Nu är det dags att tänka positivt och TRÄNA! :)


Vi hörs gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0