papparappapaapaapaaapapaaa!

What a beutiful day!... NOT!
Dagen började med att min hund hade pissat på golvet... en väldigt trevlig surprise så där på morgonkvisten måste jag få säga! :)

Idag så är det jobb och träning som står på schemat, ska försöka packa lite också.. eftersom jag har världens största väska att fylla! IT'S HUGE!!!
nu är det idag, imorgon och fredag kvar... sen så åker vi =| MAMMA MIA(!)
Idag så ska jag träna och packa..
Imorgon träna? och packa..
Fredag, fläta håret och packa..

mm, mycket packa blir det. Grejen är att när jag packar så har jag en förmåga att packa upp och ur ungefär sjuttioelva gånger innan det är klart! (man måste ju försäkra sig om att man inte har glömt någonting)

Tittade på filmerna från förra träningen också.. paren ser inte bra ut.. långt ifrån! :(
Kom igen nu Alicia! Nu kör vi!!!! de blir till att träna som ett as nu sista dagarna..
Armhävningar och fys är vårat prio ett nu, så vi slipper våra spagettiarmar när vi dansar^^
aja, kennedy får kötta hårt med oss idag, FYS FYS FYS!!!

MEN, vi hörs gott folk! Håll utkik efter vårat nästa videoblogg inlägg ;) Det kan komma när ni MINST anar det! ;)


btw! Om någon har några fina bilder från studenten så send them to me! jag håller på med ett fotoalbum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0