BACKSLICK!!! <3<3<3

tack Alicia! din kommentar värmer! :') <3 men du måste ju också kanske strukturera om din blogg nu, vi måste göra det här tsms om vi ska klara det! :')
Du och jag, ska bli ÄKTA stockholmare!


Halkis idag gick iaf bra, as kul! fast hade förväntat mig mer sladdar så de va lite synd men, man tog ju chansen att gasa upp lite när man fick chansen, så ja fick till en piruett där då med bilen min, och snödrivan var min bästa vän<3

btw så är emelie inte singel längre, CONGRATZZZZZZ! jag är stolt över dej snygging!
MEN OLLE! hon är min också, okej?! minst 80% av emelie än min del, bara så du är förberedd på det! :)

Kommentarer
Postat av: Olle

ja självklart :) ojoj de va mkt de , 20% till mig bli ju bara ett ben eller en arm eller så :/ 100% till mig ist :D hehe närå men klart hon är din också hanna :)

2009-03-10 @ 22:12:45
Postat av: aliica

haha jag jobbar på de :O

Men tror nog jag börjar med stockholmsdialekten :)

2009-03-21 @ 11:01:47
URL: http://http:/aliciaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0