ett steg i rätt riktning!

wohoo! jag har köpt min studentklänning.. den är så vacker! :')
Den är så mycket Hanna som det kan bli, rosa, rosa, rosa och kort! :)


Är lite arg idag, fick bara vg på muntliga nationella i svenska... =( hade faktiskt förväntat mig ett mvg för om jag ska va ärlig så va jag j***** grym igår!
Mattias berömde mej iaf, han tyckte att mitt framförande va väldigt proffsigt och han sa att han va grymt imponerad och att det syndes att jag hade en bra scenvana.. meeen, tyvärr så var det vissa grejer som jag hade glömt att ta med i mitt tal så det höll inte hela vägen fram.. JÄVLA FITTA!!!!! 

såå, nu känns det bättre :)


http://www.sr.se/vasternorrland/ 

lyssna vettja! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0