han ba' vi ba' du ba' ja ba'!

Ge mig sommar NU! Nu får vårsolen sluta fresta oss hela tiden och sätta igång och värma bort snön på riktigt!

Idag är det Torsdag, vilket resulterar i en lååång dag! från halv 9 till nästan halv 5.. å hejåhå =/
jaja, men med tanke på hur resten av mina dagar ser ut i veckan så har jag nog inte så värst mycket att klaga på ändå! ;P

För dom som inte redan visste det så kuggade jag på uppkörningen i tisdags.. yes!
lyckades preja undan en polisbil i en rondell.. bra där Hanna (Y)
Men jag körde ju iaf inte mot enkelriktat.. *host* hahaha ;D
klarade iaf teorin, skönt de iaf så jag slapp gå hem och stoppa ner näsan i den boken igen. 59 poäng fick ja, inte dåligt va? ;D


Orkade inte knäppa något kort på min typ grymt coola outfit imorse, meen jag har typ hängärselbyxor och vitt linne.. typ, åsså har jag typ en svart kort typ jacka.. med typ sneakers..


- Men asså, om ni ska flytta till sthlm så borde ni ju lägga sundsvall bakom er!  

ÖÖÖÖÖÖH?!



SOMMAR <3




Kommentarer
Postat av: Alicia

nej inte lägga sundsvall bakom oss huhu ;(

2009-03-19 @ 08:46:25
URL: http://alicia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0