two beds and a coffee machine

http://www.youtube.com/watch?v=zAS2yxhdmo4

http://www.youtube.com/watch?v=LSB5PQFiryU&feature=channel_page

laddar upp lite videos från träningen igår :)
känns som om jag borde börja filma träningarna oftare, så man vänjer sig vid "pressen" till att dansa bra. När man dansar utam kameran och utanför tävlingsgolvet och bara "lallar på" så dansar man ju mkt bättre eftersom det blir mkt mer avslappnat, men så fort den där pressen kommer så tänker man bara- GÖR NÅGOT NU DÅ HANNA!!! typ ;P

Jag har förövrigt hittat världens sötaste studentklänning på bikbok, den är rosa <3 :') DEN ÄR MIN! den jäveln som köper den ska få stryk! ;O höhö


denna dag kommer iaf att bestå utav skola och dans :) måste erkänna att jag gillar måndagar, även fast dom kommer direkt efter helgen och man gruvar sig lite smått på söndagskvällen så är dom ganska bra ändå :)
Jag menar, man är utvilad sen helgen, jag har två lektioner och eftermiddagen består av  en massa streetträning! onsdagarna är fortfarande bäst, men måndagarna kommer på en stark andra plats! :)




Another bruise to try and hide
Another alibi to write
Another lonely highway in the black of night
Theres hope in the darkness
I know youre gonna make it


Another ditch in the road
You keep moving
Another stop sign
You keep moving on
And the years go by so fast
Wonder how I ever made it through


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0