Round and round

I'm home again! wohoo! NOT!

helgen var kanon, dock inte så bra väder men.. fredagen var värst, hade väl ungefär en meters sikt i backen.. man trodde man hade världens bästa före, sen SURPRISE, isfläck! ;) men, vi lever allihopa och inga brytna ben! :)

När jag och syrran inte va i backen så gillade vi att hänga vid Ica eller äta godis i stugan :)

Eftersom jag snart ska bli en Stockholmsbrat och jag börjar lessna en aning på min blogg så funderar jag på att föra in något nytt.. typ dagens outfit! det är ju typ typiskt stockhomare! :)
Självklart så var jag jätte duktig imorse och knäppte värsta bilden, med värsta posén! meeen... ja tänkte dra lite på spänningen så jag ska inte ladda upp den riktigt än! ;)


Imorgon har jag halkbana också, can't wait! =D måste köpa nå fika idag också som jag kan ha med mej imorn.. . det blir en låååång dag och man får ingen lunch.. det har jag faktiskt LÄST! hähä!



btw.. visste ni att Tupac dansade balett? jajjamenssan! det är så sant så!

Tänk er Tupac i rosa trikåer och en tyllkjol... åsså hans lilla scarf på huvudet! GRRR!!! ;D




aja, se upp så ni inte får loppor gott folk!




Kommentarer
Postat av: alicia

väntar spänt på dagens outfit :O :D

2009-03-09 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0