1,2,3,4,5,6,7,8,9....

  • Jobba
  • Skola
  • Dansa
  • Plugga teori...

jaa, så ser väl min dag ut ganska precis.. träning inför motormässan sen kurs idag. Ska inte vara med på hiphopen idag, känns som om teorin är viktigare just nu.

en sak som jag har funderat på så här på morgonkvisten är; hur många gem jag har plockat bort från papper genom åren? Bara nu den här morgonen så var det 64 st(!)... (jaa, jag räknade)
Om jag nu jobbar 2 ggr i veckan så blir det 128 gem/ vecka
Det är 52 veckor på ett år, så om man tar 128 * 52 så blir det 6656 gem/år!
6656* de tre åren jag jobbat på söderberg och partners blir 19968 gem!
Tänk då på att två sommrar har jag sommarjobbat också mellan 8 och 4 nästan hela sommarlovet... dom gemen tänker jag inte ens ge mej in på att räkna! åhejåhå!

Dagens onödiga vetande liksom :)


Kommentarer
Postat av: Olle

lycka till på provet och körningen (Y) :)

2009-03-17 @ 00:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0