memories..

nu är det packat och klart inför morgondagen! Av någon anledning så går det alltid mycket fortare att packa när man ska till fjällen än när man ska åka någon annanstans...
 
Efter jobbet så tog jag mg en tur på stan och inhandlade en supermysig tröja som jag har spanat på ett tag nu :)
Såg ett par jeans som jag vill ha också, men dom får vänta ett tag.
Träffade på Alicia ett tag också, hon skulle luncha med hennes mamma så vi hann chittelichatta litegranna innan hennes mamma fick lunch :)
Sen träffade jag på Krister och Dawda på charm också, så där satt jag väl i en timme eller så och pratade loss om ditt och datt... hähä!

På väg till min körlektion så blev jag uppraggad av en svenne som trodde han va blatte.. gaah, hatar sånt där trams, varför ska man låtsas ha en brytning som man egentligen inte har?? =S
jaja, körlektionen gick iaf hyffsat bra, men jag börjar verkligen bli nervös inför teorin och uppkörningen nu!

Btw så finns det ingen historia skriven om streetdance... kul för mig (Y) bara att byta ämne för mig så.. frågan är bara vad??... ååååå! =(







Baby you know that you control me, you got your love all over me.
You know you got me feeling like aaawwwww.
Frozen, I'm frozen, I'm Frozen, I'm Frozen.
Baby you know that I'm stuck on your love.
Frozen, I'm Frozen, I'm Frozen, I'm FrozenI'm so in love Baby I'm Frozen.

why can't some things be just like the old times?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0