la dolce vita

Vilken härlig torsdag! -15 och mulet.. kan det bli bättre?? lite snö eller hagel skulle sitta fint nu också!
Jag och mamma upptäckte att Magnus Carlssons superhit- Kom hem nog kan få vilken morgontrött människa som helst på G en morgon som denna.. titta bara på mej liksom! Ni som missade min vacka skönsång till radion imorse missade något otroligt vackert :')

KOM HEEEM, vi börjar om igen..
vi glömmer aaallt!
där ute eeee de så kaaallt
KOM HEEEM, hmm hmm...
 .... på nyyyttt igen!
Jag ger dej aaallt,
om du vill vaaara min vään,
KOM HEEEEEEEM!



okej, egentligen så vill jag bara radera alla torsdagar, jag .. gillar inte torsdagar!

Men man måste se positivt på saken och peppa inför helgen = petter på stads! ;O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0