Willy Wonka 4 lajf!

åhejåhå!

Gjorde precis klart ordlistan till hemprovet i natur, så nu har jag varit duktig ;P
Nästa uppgift blir religionen och mitt coola arbete om tupac!

Körde in till skolan idag, gick bättre än igår.. TUR DET! det börjar närma sig nu...


aja, det blir en lång skoldag idag, även fast jag bara har tre lektioner. Har ju världens längsta lunch på torsdagar, men å andra sidan så är det ganska bra eftersom man får mycket plugg gjort.
Efter skolan så blir det dansen och efter det dragons och sen hem och dammsuga!

Imorn så har mamma planerat in någon överraskning till the family. Blir nog mycket mys skulle ja tro, men jag får återkomma på lördag lr nått med att berätta vad det var! SPÄNNANDE! ;O


Kommentarer
Postat av: morsan

Ny och gammal variant av Kalle och chokladfabriken?

Nyfiken på fredagsaktiviteten, va?! =)

2009-03-12 @ 11:33:47
URL: http://ninalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0