Grattis Pappa, 60 år! =D

WOHOOO! skolan är nu äntligen över! påriktigt! =D Allting är klart! Det kändes faktiskt lite småskumt när jag lämnade in mitt sista prov idag.. det sista liksom =P

Aja, Pappa fyller 60 bast idag! GRATTIS!!! imorgon så blir det partyparty för honom också :)


Imorgon så ska jag också till Maja och få lite massage och ansiktsbehandlingar åså, lite små spa!
Gosgumman är så snäll :) Därefter blir det fira pappa, sen dansa på Hedbergska festivalen. Känner mig lite små skeptisk till det eftersom jag misstänker att det kommer vara typ fem pers där^^
Sedan blir det party för pappa igen =D


Bjuder på ett litet youtube klipp :)






Dagens visdomsord; stå aldrig och sjung på ett bord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0