GULD!

wohoo! tävlingen gick ju typ hur bra som helst! Dagen började med discosingel och.... jag vann!!! GULDKLASSEN(!)
Så fruktansvärt skönt! Jag hade ju som mål att vinna den här tävlingen, för jagvisste att jag kunde om jag bara tränade och gav järnet, vilket jag gjorde.. och vips! så lönade det sig också! ;D

Efteråt blev det pardisco med min discopingla Emelie, och vi kom tvåa! =D wihoo! Alicia och Sara vann ofc!
DWSUN RUN RUN RUN!

Gruppen (cops) tävlade också, vi vann! ;D Vi fick även massa beröm så det känns skitkul! =D

Nu är det bara att träna inför vårshowen som är i helgen :) can't wait, eller?


Ska ladda upp lite dansvideos senare idag också på cops :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0