Love song for no one

okej, lilla Hanna sov över imorse, hon hade exakt 15 minuter på sig innan bilen skulle fara iväg till skolan.. lyckat!

Idag blir det skola fram tills lunch och efter det blir det jobb och lite fix inför vårshowen som är i helgen.
Usha, jag är verkligen inte peppad inför den här vårshowen, vet inte varför faktiskt. Det kanske beror på att jag är så sjukt stressad just nu och skulle egentligen behöva råplugga hela den här helgen..?
Men det är ju min sista vårshow med danceworld så det gäller att ge järnet nu på lördag och söndag :)

Den här veckan har även varit min sista vecka med riktiga tränigar på danceworld, hade sista träningen igår och nu är det bara friträningar inför EM kvar.. känns lite sorgligt faktiskt =/

btw så letar jag och Alicia sponsorer till em, någon som har något tips? Vi har nämligen fattat att det inte är särskilt många i den här staden som ens bryr sig om dans.. norrland u know, ska alltid ligga ett flera steg efter..
nej men fotboll, innebandy och hockey is the shit! Det är livet liksom, allt som är viktigt! :)
Varför börjar vi inte alla att spela fotboll?! ;O nästan så man saknar att sälja bingolotter innan alla cuper :')


Alicia, ska vi sälja bingolotter?! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0