piss skit äckel fan fitta HELVETES JÄVLA SKIT!

usha, har aldrig varit så nervös inför ett skolarbete förut.. Ska redovisa projektarbetet imorgon!
Allting är så dåligt som det kan bli, dansen är dålig, jag är dåligt förberedd, vet inte vad jag ska säga å bla bla bla!

Redovisningen kommer helt enkelt att gå åt helvete! Det är väl bara att hoppas på att jag ens får ett godkänt i betyg, just nu så är jag väldigt osäker.. =/



annars i veckan då? Det var studentfotografering i måndags, blev faktiskt ganska nöjd över bilderna, brukar inte bli det :P
Jag och Alicia blev intervjuade av dagbladet idag också, angående EM.. haha kändisar nu^^ HÖHÖ!
Ska bli intervjuade av P4 nästa fredag också, det kan sluta illa! HAHA, hanna och Alicia live i radion i en halvtimme.. vet ni hur mkt jag och alicia kan få sagt på en halvtimme!? VÄLDIGT MYCKET! :O



Jag och Jonnzor! =D



Lillklassen! =D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0