pluggis 8-)

okeej, sluttampen i skolan nu, snart klart! snart...
Det känns som om jag har pluggat som ett as de senaste dagarna nu. Igår kom jag till skolan halv 8 och pluggade (började egentligen halv ett) och idag så stannade jag kvar efter skolan och pluggade fram tills klockan 3! (slutade föra lunch) känns tungt sådana här dagar, men det är så värt det för varje uppgift som man skickar in. Det känns som om det är en stor sten som ramlar av ens axlar.

Jag fick för övrigt IG på projektarbetet.. BAJS! blir riktigt arg, speciellt eftersom jag hade kunnat haft ite bättre förutsättningar... ^^ menmen! Kändes lite elakt av min handledare att låta mig stå och redovisa inför 2:orna och visa upp en dans som jag bara ville kräkas på när han redan visste att jag skulle bli underkänd. Jag hade väl fått kunna gått på mina riktiga lektioner istället för att ta mig onödig tid till ett ig liksom =/

aja, nu är det drygt fem veckor kvar tills jag och Alicia drar ner till Slovenien, känns som om det är träning som står på schemat framåt?!

Imorgon så har jag dans på morgonen, sen prov i naturkunskap klockan 9.15 sen.. slutar jag! =D wohoo, skönt som fan! =D

   

bilder från helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0