Det går bra nu...

JAG VILL INTE LEVAAA!!!
Måste ALLT hända mig och Alicia?! VAVAVAVAVAVAVA??!!

Tydligen så ska vi nu vara inneboende hos killen som har lägenheten tills på söndag eller måndag.. (han är lite osäker..)
Det finns ingen säng.. (SOM SKULLE FINNAS!!!) Så vi får sova på sofforna, i samma rum som HAN(!)
Varför?.. =(
Så nu sitter vi på golvet i vårat rum (rummet där det skulle ha funnits en säng) och dricker julmust och äter chips och kakor :) Vi ska vara uppe hela natten, farligt att sova i sånna här lägen.. hähä

Just nu så vill jag bara hem.. hem till sundsvall!

Dagen blev inte bättre heller när vi skulle ta med alla grejer hit då vi hade liiiiite mer grejer än vi hade tänkt oss.
Hela vandringen från lägenheten till tbanan (som brukar ta 15 min) tog ungefär 1½ timme (Y)


Men livet leker! Eller?! NOOOT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0