Det där är INTE rumba!

Sista dagen i Mörby. Yes, imorgon så flyttar vi till SUMPAN! Sumpan kommer vara vårat place, I can feel it!
Har städat och packat ihop det sista, så nu är det bara Alicias kläder som ligger utspridda lite här och där.
Det känns så fruktansvärt skönt att äntligen få en egen lägenhet, det känns inte som om vi flyttar på riktigt förns nu. Äntligen så kommer flyttlasset ner, till helgen om allt funkar som det ska.
Äntligen så kommer alla kläder, skor, alla saker, ALLT!
Jag och Alicia har bott här i över tre månader nu, och NU flyttar vi.

Idag så ska jag till Tony Irving dance academy och träffa Tony. Vi ska kolla på schema, lön osv inför nästa termin.
Kommer få 20 undervisningstimmar där! WIHOO!!
Det mesta lär väl vara barndans, men jag hoppas att jag får lite vuxenklasser också.

För övrigt så är jag less på korv och makaroner, har ätit korv och makaroner så det räcker för ett år framöver tror jag! Kanske ska lyxa till det med spagetthi och köttförssås ikväll? Who knows?! ;)




Memories<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer på söndag, gumman=)

/mamma

2009-11-16 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0