Stanford, mina drömmars gayvän!

Sex and the city, pizza, godis och ramlösa. Hos Johanna och Jonathan ocf (vi njuter av varenda minut som vi slipper spendera i lägenheten) Johanna och Jonathan va supersnälla och lät oss bo på deras bäddsoffa inatt :)
Kärlek till er två!<3

Vi undrade just hur många gånger Samantha har visat brösten i serien? Har nån räknat nångång? Eller ska vi ta oss igenom alla säsonger och räkna?? Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att vi kommer palla titta igenom alla avsnitt, but maybe another time! :)

Vad ska jag och Alicia gör imorgon då? Undvika lägenheten såklart! :)
Först staden, sedan Viking Line för lite käk, och sedan...? typ lägenheten kanske.. om vi måste såklart.
Sedan bio, 2012. I hope it's good!
Om vi får stanna ute så länge vill säga? Filmen ska ju vara nästan tre timmar och våran rumskompis vill ju gärna ha det lite tyst om kvällarna... mhm

We'll see what happens :) Nya parkläder ska iaf köpas, endast tröjor dock! Tydligen måste vi vara mer feminina, big surprise?

På söndag komma mamma och pappa med mitt liv, FINALLY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0