Happy Birthday to me!

Ja må ja leva, ja må ja leva, JA MÅ JA LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅR!
Nu sitter jag och Alicia och tittar på Askungen på disney channel, Alicia surprisade alldeles nyss med lite skönsång och frukost på sängen (en yoggi drick yoghurt) :') Min sambo är BÄST!

Nu är jag 19 år, finally! Jag känner mig så stor liksom.. vuxen! :)
Hela mitt liv känns så förändrat nu när man har fyllt 19, så många nya dörrar som har öppnats!...

Igår blev det först lite käk hos Johanna och efter det Mosebacke! De va niice!
Fick skumpa av terminology eftersom jag fyllde år ;)

Idag blir det dans, sen fika med mina brudar! =D



Kommentarer
Postat av: Alicia

hahhahahaahhahahahahahha

2009-11-08 @ 11:11:54
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: Anonym

FIIINT Alicia, snyft! =)

2009-11-08 @ 12:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0