Sparad konversation från första kvällen i Sumpan!

Alicia säger:
såg du hur rädd han vart när jag stog bredvid hans saker?

| Hanna | FITTAAAAAA säger:
hahahahaha
ja vet

Alicia säger:
vad sa han när du var där ute?

| Hanna | FITTAAAAAA säger:
att han blev lite svettig av att flytta soffan

Alicia säger:
stackarn..

| Hanna | FITTAAAAAA säger:
han är så mesig men ändå bestämd typ

Alicia säger:
en jävla fjant

| Hanna | FITTAAAAAA säger:
bitch

Alicia säger:
jag ja

Alicia säger:
hör han att vi är vakna??!!

| Hanna | Sumpan säger:
kanskeee?

Alicia säger:
vill inte...

| Hanna | Sumpan säger:
hur tyst måste vi vara?vill äta kakor å chips men påsarna låter ju ganska mkt...

Alicia säger:
ja...
vi borde ha skålar och så..
SKA JA HÄMTA
hhahahahahah

| Hanna | Sumpan säger:
mm...

assåinatt
när du smaskar...han kommer bli arg...

 Alicia säger:
han kommer komma in och slå mig....

| Hanna | Sumpan säger:
han kommer säga att han inte tolererar ett sådant oljud!

Alicia säger:
hahahhahahahahha
..........
tänk om du bajsar på dig..v
vad ska du göra då?

| Hanna | Sumpan säger:
OMG...
ja vet inte...
ja tror han blir arg om man bajsar på hans toalett faktiskt...

Alicia säger:
tror jag med .O:

| Hanna | Sumpan säger:
hur gör vi?...vi gör såhär---
vi bajsar JÄTTE mkt på båten imorn, så behöver vi inte bajsa förns på söndag

Alicia säger:
hämta en skål...
jaha
du tänkte så långt

| Hanna | Sumpan säger:
åsså kastar vi ut de genom fönstret

skålen va också ganska bralr så fastar vi...fast nääeee

Alicia säger:
ska vi gå över till islam nu också?

| Hanna | Sumpan säger:
mm
och gifta oss med bilal och suleman

Alicia säger:
okej då
men jag vill bajsa......

| Hanna | Sumpan säger:
INTE NU!
ÄR DU DUM?!
du kan ju väcka han!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0