bloggbloggbloggblogg

Goodmooorning! Shiit, jag har blivit duktig på att blogga nu(!) Kanske är det för att Alicia är i Sundsvall så jag känner mig ensam nu i lägenheten?... maybe

Aja, jobb idag på ÖB 12-18 sedan arbetsintervju på Copperfields på Kungsholmen (restaurang/pub)
Hoppas att jag får jobbet där också, stället verkade så mysigt :)

Nu är det Halloween också, vad ska man göra? Utgång eller inte utgång? Ikväll blir det antagligen lungna puckar i lägenheten iaf eftersom jag jobbar så sent och ska därefter till copperfields.
Grejen är att jag har gratis inträde på Catalina ikväll...

Imorgon blir det iaf träning inför Silja, I hope(!)
Därefter blir det bio och myspys med min Johanna! =D


Nu ska jag kila! BYEBYE!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

nej nej nej det dar med rykten, Qatar ar 2000 ggr varre du borde vara har! du skulle ha garvat ihjal dig det ar helt sjukt hur folk beter sig!

2009-10-30 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0