You're the one that I want...

Heeeey, Jag är fortfarande i Sundsvall! Kommer vara här nästa vecka också :)
najsbajs typ! ;)

Nää, men det har varit riktigt soft den här veckan, har spenderat hela dagarna på dansskolan här! With my second family.. mjoo, vi diskuterade det faktiskt, vi är som en familj :) Nog för att vissa av oss är släkt men jaa, ni fattar!

Tävling på lördag, FETT NERVÖS! har nog aldrig varit så här nervös inför en tävling förut.. eller jo, inför EM! men om jag ska vara ärlig så är jag mer nervös inför den här tävlingen än vad jag var inför VM, skumt?
Antagligen för att det är på hemmaplan, mer press.. alla i publiken vet vem jag är, alla har förväntningar.. JAG HAR FÖRVÄNTNINGAR! Med tanke på hur bra det gick för mig på em så vill jag verkligen vinna den här tävlingen, iaf komma på pallen. Därför kommer jag bli så arg på mig själv om jag dansar dåligt!
(Jag har ju den förmågan att få för mig att dansa kasst ibland)

aja, ska nog försöka att tänka så lite som möjligt på tävlingen, annars lär jag väl kräkas lr nått^^

Imorn blir det dans all day long, sedan bär det av till sporthallen för lite fix och trix inför tävlingen. Vi kommer in i arenan klockan 10 på kvällen så det lär ju bli en ganska sen kväll, bra uppladdning? NOOT!!


Aja, come on! Don't be shyyyyyy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0