Sundsvall imorgon!

shiiiit, nu vare sjukt längesen jag bloggade!

Mycket har hänt på sista tiden, eller jaa.. ganska mkt iaf.
Ska in på Svea idag och skriva på ett uppsägningskontrakt, jag pallade seriöst inte av att vara kvar där längre.
Ska börja jobba på ÖB i bromma istället :)

Imorn blir det Sundsvall, ÄNTLIGEN! jag har längtat så! Mamma, Pappa, Sofia, Fanny, Cops, familjen på dansen.. ALLA ANDRA! :) I've missed u! :')

På lördag ska jag ha en workshop i Sundsvall, det kommer bli skööööna choreos! I promise!
Sedan så blir det bara en grymt skön vecka på dansen då jag bara ska TRÄNA! och ev ta lite kurser också, det kommer bli nice!

aja, tävling i Sundsvall nästa helg, BE THERE!

Woho, har fått jobb också på silja galaxy, ett dansjobb :) Jag, Mehdi, Pierre och en till tjej ska dansa bakom Melissa Totten som är en jätte känd madonna imitatör från London, NIIICE!

aja, nu ska jag korra det sista till lördag!

Have a nice day everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0