eeeey!

Hej alla mina faans! Har inte bloggat på ett tag, vet att ni har saknat mej! höhö^^

Funderade faktiskt på att bli lite seriös med min blogg ett tag, men nää.. pallar inte!

Sitter hemma i Mörby nu med Mehdi, ska träna inför Silja Galaxy grejen. Kan ju vara en fördel om man kan danserna liksom :)

Såg Darin på stan idag, typ! Eller, Mehdi såg han.. jag tittade ner i backen så jag såg han inte, men han mötte oss iaf! :)  Why does it raaaain, why does it huuurt...... tänkte på alicias fina skönsång då så självklart slog jag en liten pling till min kära sambo!


Just ja, imorn så ska jag till Top Streetwear för en plåtning! Ni vet att man kunde anmäla sig till att bli modell för dom så jaa.. dom ringde idag! haha niiiiice!

Meeeen, nu blire träning!


ÄT INTE GUL SNÖ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0