I love Disney Channel!

Jag älskar Disney Channel! Yes, det är sant! Jag har precis kommit fram till det här för mig själv.
Jag menar finns det något bättre än att ligga i sängen och slötitta på disney channel? Okej.. vissa saker är väl bättre men jaa, ni fattar ;)
Just nu är det Kejsarens nya stil, u gotta love it!

Nu ska jag snart sticka iväg till top streetwear och plåtas, najsbajs typ!
Sen vet jag inte vad som händer, ev träning med mehdi och den andra tjejen som ska vara med på kryssningen. Känns ju som om det är en fördel om jag kan danserna nästa helg.. HÄHÄ!

Tidig kväll blir det idag iaf, ska upp och jobba imorgon, börjar klockan SJU(!) alltså blir det till att stiga upp runt 5 ungefär, meeeen man ska ju ta vara på HELA dagen! :)
Tar ju ett tag att ta sig dit ut också, gick ju vilse sist jag skulle åka hem från jobbet.. (känns det typiskt mej lr?)
Jag kom precis ut från jobbet då jag såg en buss som det stog Mörby Station på, självkalrt så hoppar jag på bussen och tänker -Direkt buss mellan Mörby och jobbet, PERFEKT?!
Men surprise på mig då att Mörby station INTE ligger vid Mörby centrum.. Jag vet inte riktigt vart jag hamnade, i nått villaområde och någon skog och jaa.. men drygt en timme senare så hittade jag tillbaka!

Aja, take care! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0