Tjena hallå hej!

Kom nyss hem från Topstreetwear, jag är deras nya modell typ, HAHA! de var väl kul :P Kommer antagligen inte bli så mkt jobb, kanske ju bli nån enstaka plåtning lite då och då typ, men de är ju nice.
Plåtade lite idag också, de va FUN FUN FUN!


Audition till Bounces sista show imorgon.. synd för mig att jag missade infon så jag har inte anmält mig.. jag har inga knäskydd och jag jobbar imorgon.. BAJS PÅ MEJ DÅ! =(
Aja..

Nu blir det iaf träning inför Silja Galaxy med Rinny och sedan kommer Mehdi och joinar oss också :)

Imrogon blir det till att vara uppe med tuppen, börjar som sagt sju! WOAAAA!


See ya later alligator!



bild från träning in Sundsvall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0