Mangorajja..

Okej, vad ska man säga? I hate my job.. typ^^ asså de är nice, man tjänar bra med pengar men jaa.. alla vet ju hur jag är, vill ha nya saker som händer runt om mej hela tiden, nya uppgifter, nya människor, VARIATION kallas det för.. mitt jobb innehåller inte så jättemycket variation =/
Men jag fick en bofordran idag iaf, efter en vecka på företaget^^ haha Sthlm gillar oss norrlänningar asså ;)
Så nu är jag rekryteringsansvarig tsms med Robert :)

I helgen blev det utgång, självklart så lyckades vi hamna på stockholms största fjortiskrog.. tänk er bk en fredag innan löning typ. Fast större och ännu mer fjortisar som på något sätt tagit sig in trots att de inte riktigt har åldern inne. Mango hette stället iaf, jag rekomenderar er att INTE slösa era pengar på inträde där.


GRATTIS till Emelie som klarade teorin idag också, 60 POÄNG(!) inte dåligt bruden ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

taaaack:D:D:D:D:D längtar tills du kommer hiiit!!!<3

2009-09-08 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0