So good

eyeyeeeey!

What's up?!

Här i Sthlm händer inte så mkt just nu, eller ifs gör det de men... aja! haha
Har jobbat en vecka på mitt nya jobb, I hate it! men jag tjänar feta pengar så ;)

För övrigt så har jag väldigt mycket beslutsångest.. det är nämligen så att det fortfarande finns plats på streetlinjen på balettakademien så jag kan börja där om ja vill men jaa... jag vet inte riktigt hur jag ska göra =/ det skulle va skitkul men det är ganska mkt pengar och  då kommer jag ju inte ha särskilt mkt tid till att jobba..
Imorgon blir det utgång med Maja, Paula och Johanna. Jag och Alicia ska för första gången tillbringa våra kvällar på olika ställen.. OMG! Alicia, hur ska detta sluta?... Vi får ha regelbunden telefonkontakt, OKEJ?!


Nästa helg blir det Sundsvall, JAG LÄNGTAR!!! saknar Mamma Pappa Sofia FANNY och alla andra förstås! U know who u are! ;)
Synd bara att hela dansligan drar till västerås på tävling den helgen :( aja...


TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

regelbunden telefonkontakt är ett MÅSTE! hahahah hur kan du sakna fanny..lite kul jag äter ju popcorn nu det gillar ju hon hehe he

2009-09-04 @ 22:45:59
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: Anonym

regelbunden telefonkontakt är ett MÅSTE! hahahah hur kan du sakna fanny..lite kul jag äter ju popcorn nu det gillar ju hon hehe he

2009-09-04 @ 22:46:16
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: paula

vi ska ta väl hand om dig;) hehe!

2009-09-05 @ 01:02:52
URL: http://paulanatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi längtar vi också men lillesyster ska ju till Västerås hon också.

KRAM/Mamma

2009-09-05 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0