Tsatziki morsan och polisen...


Eeeeeey alla min norrlännigar och stockholmare! Imorgon sviker jag sthlm över helgen för att mysa till det hemma i sundsvall!
FANNYYYYYYY!!! jag saknar min hund, verkligen! :( MEN IMORN! =D

Här i sthlm så stöter man ju på kändisar lite då och dårå.. Träffade på Tsatziki och Kissi på drottninggatan igår.. Tsatsiki satt och rökte =( Min fina bild av den lilla söta flickidolen är nu förstörd..
Kissi va ful iaf.. haha som väntat då^^

Jag har iaf sett min drömkille idag, HAN VAR SÅ FIIIN! seriöst.. helt perfekt! MEN! Jag kommer aldrig att se honom igen.. den största nackdelen med att bo i en stad tillsammans med en miljon människor =/
BAJS i skinkan säger jag om de..


Om tio dagar åker vi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0