Alicia den bästa Wilöf

Shuuuu! Det feeeetaste festen i Sumpan asså! Party in the USA.. Hannamontana :')

Lillsyrran är här, ska dra ner till Ica maxi snart, ska handla lite till påskmiddagen hos Johanna och Jonathan som vi kommer ha imorgon :)
Blir kanske kista galleria också.. maybe! :)

Men jag har ju fortfarande inte fått nån lön från tida.. kul? NOOOOT! Blir inge påskshopping för mej icke =(


För övrigt så är Alleballe typ den bästa sambon ever kanske? Hon skräpar alltid ner, slår sönder saker, dräller hår över hela köket, bajsar alltid på sig, luktar illa osv... men jag gillar dig ändå! ;)

Alltid redo
Latmask
Islänning
Cooooool
Ackes favvo barn

Wonderful
Isprinsessa (jag har nog sett dina fall här i vinter)
Liten..
ÖverBRA
Faboulus!

Alicia, vad hände med vårat bråk igår?! :O


Kommentarer
Postat av: alicia

hahahahahhhahahaha sötizz <3 jag gillar dig också...

2010-04-02 @ 11:28:39
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: Felix

Bra att du skrivit Alica och inte alicia!?



Alltid redo

Latmask

Islänning

Cooooool

Ackes favvo barn

2010-04-04 @ 00:49:34
URL: http://funkyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0