chill

Det blev en utgång igår, ÄNDÅ! Det blev först lite chill hos Kristers syrra med dawda och krister sen så blev det ännu en utgång.. hehe :)
Jag fick köpa folköl utan legg och krister kom in på krogen med takläggarlicens.. DE NI! ;)

Ikväll så skulle det ha blivit party men jag pallar vekrligen inte.. Jag känner att jag behöver vila ikväll faktiskt och återhämta mig lite.
Lilla Alicia ska ut iaf.. stackarns lilltjejen, så liten och oerfaren! Jag blir nästan lite nervös av att hon är ute och springer på stan så här sent! Men hon har ju en pepparspray! TUR DET! Men du kan vara lugn Viktoria, jag håller koll på lillfjortisen din :)

Men hon måste ju bli lite coolare om hon ska hänga med mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0