Jordens undergång är här...

Okej, nu är slutet här.. alla kommer dö.. islänningarna dör först!
Jag tycker synd om islänningarna. Först så blir dom utan pengar och fattiga och nu är dom strandsatta och dödsdömda.. stackarna!
Sitter på jobbet och tycker synd om mina arbetskamrater också som skulle till soliga paris idag egentligen, men eftersom det inte går några flyg så får dom åka med silja till tallin istället.
Från plusgrader och sol i Paris till regn och moln i Tallin.. torsk på Tallin liksom :)

Men nu behöver ju inte jag vara lika avundsjuk så ;)

Men nu undrar jag.. varför jobba? Vi kommer ju ändå dö snart så :) 2012 eller? Kaoset skulle ju starta 2010 så det är väl bara att räkna ner antar jag.

Frågan är då vad man gör de sista 2 åren? Vi på Tida säger; UTGÅNG! ;D

Kommentarer
Postat av: mormor

Inte än är det världens undergång. Jobba på,det är bara lite smolk.<3.

2010-04-16 @ 14:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0