Go å glá, kexchoklá!

Nehe, fick inte inte viga min nya skinnjacka idag heller.. lite varmare har det ju blivit men med tanke på att dom håller på med vägarbeten vid Sumpan så måste jag nu gå ner till t-banan, det tar ju en EVIGHET för bussen att ta sig ner, missade bussen idag meeeen, jag hann före ändå ;) DE NI!
Ifs så är det ju inte så långt men KALLT!

Tävling i Åmål snart, så sjuuuukt peppad! Inte bara inför tävlingen utan allting runt omkring också, alla sundsvallare som kommer ner och bor hos oss, tävlingsträningen kvällen innan, träffa Emelie, maja, lisa, saga EVERYONE!


Balett idag, tror jag? Blev ju inget i måndags eftersom våran tränare tyckte att det var för kallt(!)
Skolidrotten hade en gräns på -15 för utomhus kommer jag ihåg iaf, nu är det ju -4 och vi är inomhus.. det borde väl bli av va? I HOPE!

Senare ikväll så blir det audition i både sång och dans :) Är grymt nervös över sången, känns som om det var en evighet sen jag sjöng inför folk =S
WISH ME LUCK!


Kommentarer
Postat av: emelie

jäääklar vad snygg man är:D sången kommer gå super!!!

2010-02-25 @ 15:19:51
Postat av: Mormor

Det kommer att gå bra! Tror på dig! God Luck! Kraam:))

2010-02-25 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0