Hon är pågång!

Har som sagt tränat idag, freestyle träning! Tränade nästan i två timmar med Johanna idag, har nog aldrig varit så peppad inför en tävling förut! Hanna är på G ;)
Fick lite hjälp utav Emma, eftersom jag har lätt för att hamna i samma beat eller "stil" när jag freestylar så la vi lite slingor, lite golvgrejer m.m så jag kan leverera i finalen (om jag kommer dit vill säga) jag har ju en förmåga att bli sjukt trött inför finalerna =/ Så har korrat lite grejer som jag kan öppna med så jag iaf leverar någonting, även fast jag hellre skulle vilja lägga mig och sova typ :)

Vi snackade lite kläder också, Emma trodde att det mesta ligger i kläderna för min del. Jag blir för "vanlig" i min adidasdress, och jaa... de håller jag nog med om!
Så nu ska det fixas och trixas och sys så ni komer jag definitivt inte se vanlig ut iaf ;) Men vad det blir får bli en surprise!

Imorgon så blir det freestyleträning igen! peppa peppa peppa!
Ska nog ta en privat för Johan och Emma också, så det kommer bli niiice ;)

Och NEJ jag tar mig inte på bröstet! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

kommer att bli FIERCE!!! ;)

2010-02-18 @ 20:08:40
URL: http://johannaamolin.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul och höra att du är på gång=)

Jag älskar dig!

KRAM

2010-02-18 @ 21:19:06
Postat av: Mormor

Heja på gumman! Håller tår och tummar:)) Kraam!

2010-02-18 @ 23:08:59
Postat av: Lina

Vart och när har du tävling? :)

2010-02-18 @ 23:11:08
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0