JAAAAAAAAAAAAA!!!!

WOHO! Audition idag, gick bra ;) hehe.. näämen, dom tyckte att jag och Alicia var jätte duktiga dansare, och sjöng en liten trudilutt också vilket dom gillade starkt ;D Så jag ska typ kanske få en egen show eller nått? Haha, fattade inte så där jätte mycket :)

Grejen är att jag ska imitera någon känd artist, hmm... who? Funderar på Busta Rhymes!
Nää, men kom gärna på lite förslag! :)

ÅÅ, managern från CE enternament ringde mig nyss och sa -FAAAN, VA BRA DU VA PÅ ATT SJUNGA!! åå, glad man blir =D


Kommentarer
Postat av: mamma

Att du är bra att sjunga visste vi väl förut=)

Lillasyster har varit på kulturskolan hos Isabella idag=)

2010-02-25 @ 21:53:28
Postat av: Anonym

2010-02-25 @ 22:30:27
Postat av: Mormor

Ni är superduktiga! Visste inte du att du kan sjunga? Men vi vet det! Heja på gumman! Kraaam!

2010-02-25 @ 22:34:31
Postat av: Johanna

WEEEHOO! Nice! vad roligt att det gick bra! du får berätta mer sen när vi hörs! <3

2010-02-25 @ 23:51:26
URL: http://johannaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0