Då var det dags att hitta meningen med livet igen då...

Peppa för utgång! Det blir Ambassadeur ikväll i think, Felix ska dra med mig på lite bus! :)

Jag har inga kläder så jag funderar på att gå ut naken eller i min discodräkt.. kan bli lite kallt att trippa runt i kylan naken så det blir nog min fagra discodräkt!
Jag undrar vad vakterna tänker när dom ser två ORANGA byxben med små fina kristaller på när jag skuttar fram i kön?..

Igårkväll blev det chill hos snyggmicke, Alicia är kär i snyggmicke bara så alla vet de! :)

Aaaaa, jag funderar ju på att lägga ner min blogg.. den är ju tydligen helt värdelös enligt Krister så what's the point liksom?!
Nu får jag helt enkelt hitta något annat att leva för.. tillbaks på ruta ett..




Kommentarer
Postat av: alicia

jaa varför ska du ha kvar bloggen om du bara ljuger i den HELA TIDEN?!?!?!?!



tycker att du satsa på att modeblogga...kör på de!! för de här funkar inte !

2010-01-16 @ 18:10:20
URL: http://aliciaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0