one night only

Nu är allt över, typ! GRYMT SKÖNT! Pratade med Lucas på Tida idag så nu har allt löst sig :)
Imorgon får jag också veta vilka kurser jag ska ha i eskilstuna, de kommer bli niiiice!

Jobba imorgon på öb, 8-18.30.. inte lika skönt! men det är cash så! :)
Ska jobba på söndag också, vart vet jag inte än.. hehe!
Har ett skift på öb, men Sofia behövde hjälp med två klasser på tida på söndag också.
Tjänar ju mer pengar på öb, men det är ju roligare och dansa liksom^^ hähä!
Ska fundera någon timme till innan jag bestämmer mig. Kan ju vara bra och ställa upp på tida, nästa gång är det kanske jag som behöver nån som vickar liksom :)

Köpte ett par nya tights idag.. vit/svarta leopard HALLÅ, HANNA ELLER VAD?! Leopard<3



Kommentarer
Postat av: Felix

Jag kan ta ditt pass på ÖB :D hahaha!

2010-01-23 @ 01:48:58
URL: http://funkyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0