I'm in miami bitch

Long time, no seen.. as usual?

Tillbaka i storstan! känns både skönt och.. oskönt?
Nice att komma hem till alla sina grejer och ha lite människor runt omkring sig, men man saknar ju ofc alla där uppe i norrland :)

Julafton va nice, firade hemma hos Ann och Johan, våran fina jultomte!



Nyår var också nice! Jag och Maja W fixade iordning oss hos henne, vi började vid 12 redan! eller började och började..
Vid femtiden gick vi ner till Hanna W och träffade alla andra brudar, skulle egentligen börja käka vid fem men eftersom Alicia med tallrikarna var lite sen så blev inte middagen förns vid 6, jag trodde jag skulle DÖÖÖÖ av hunger...
Mycket mat blev det iaf, först förförrätt, sen förrät, varmrätt, efterrätt och sist "småplock"
Drog vidare till Dag vid 10, träffade massa nice people där :)
Sen drog jag och majsan hem till henne, snackade några timmar innan vi slocknade båda två :)


Bjuder på lite bilder sen nyår! :)

         

 

Syrran har varit här på besök några dagar också, men hon åkte igår så nu är jag heeeeelt ensam i lägenheten igen =(
Bara att vänta på att min apa ska komma hem snart :)

Idag blir det jobb och därefter lite sova..
Imorgon blir det lite pysselkväll och Danceworlds avslutningsshower maraton med Johanna! ;)
Shit Johanna, det där med maraton är våran grej asså! Vi kanske borde springa ett också?! ;O eller...?


aja hörs!



Syster och jag


Kommentarer
Postat av: Johanna

att det är hanna, men jag tycke bättre om filmmaraton än riktiga ;) har inte riktigt den kondisen, men vi kanske skulle träna till ett just därför =P

2010-01-07 @ 13:00:25
Postat av: alicia

DIN APA KOMMER HEM PÅ LÖRDAG

2010-01-08 @ 00:53:32
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: maja

nästa gång du kommer till sundsvall sover jag hos dig :D<3

2010-01-08 @ 12:25:04
URL: http://mwtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0